To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

środa, 1 czerwca 2016

Czy mam prawo być Gejem?

Oopowieści o skrbach geja
Tak zastanawiam się właśnie czy  mam prawo wogóle być Gejem i co to oznacza dla ludzi otaczających mnie na co dzień? Kto nie pozwala mi kochać drugiego człowieka? Czy jest ktoś kto nie zgadza się na to że moja wolność jest zapisana w ustawie zasadniczej.



Nie obchodzi mnie, zamierzam tworzyć moją własną sieć znajomych a tych wszystkich którzy nie chcą się dostosować, bardzo grzecznie będę trzymał z daleka od siebie.  Mam do nich szacunek, ale nie mam do nich siły by zajmować się i edukować.

Zobacz również listę w której umieszczam blogi innych gejów które mnie zainteresowały jeśli chciałbyś podjąc współpracę np z twoim sklepem internetowym to zapraszam cię do zakładki moja misja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga