To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

wtorek, 7 czerwca 2016

Hej to jeden z moich tekstow Wiesz o tym że Bóg cie kocha ?

Hej to jeden z moich tekstow Wiesz o tym że Bóg cie kocha ? A ty pytasz mnie za co ? Ja ci odpowiem,,Za darmo''. To nic nie kosztuje a bardzo ludzi raduje. Kościół jest dla wszystkich nie tylko dla kapłanów i sióstr zakonnych. Mimo tego,ze nie jesteś pewien i nie ważne kim jesteś,to idz tam jesli masz kościół głęboku w sercu. Miej człowieku sumienie prawdziwe i czyste,to do Boga znajdziesz droge prosta. Zakochaj sie w tym wszystkim,w kościele i w Piśmie Świętym jak uczniowie Jezusa Chrystusa.Rozważaj je każdego dnia jak święci przed narodzinami Syna Bożego.Niech ta miłość zapłonie w Twoim sercu i niech ta wiara w Tobie będzie do końca. Nadzieję miej w sobie zawsze i pozwól się temu porwac.Nie musisz być od razu księdzem czy zakonica żeby szczerze i mocno kochać Boga. Dla mnie ważny jest Jan Paweł 2 Polska Wadowice.Niektórzy chodza do kościoła a nie wierzą i sieją medialny mętlik,a ich ulubione hasło to ,,Ksiądz pedofil'' bo kościół to niby zło? Ej,człowieku to najwyższa pora abyś przejrzał na oczy,tam się dzieją prawdziwe cuda. Zmień to postepowanie bo bardzo ranisz tym Jezusa Chrystusa i za razem mnie jako chrzescijanke i jego uczennice słuchającą jego głosu Bożego.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga