To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

wtorek, 22 października 2019

Blog erotyczny to gdzie są te fotki po które tu wlazłem ?

Zakazane fotki 
Mimo że ten blog jest o tematyce mocno erotycznej gejowskiej to nie chce by na pierwszej stronie były widoczne te najważniejsze fotki po które wszyscy lub prawie wszyscy tu przychodzimy.

Sam nie lubię jak ktoś mnie zaskakuje więc nie chciałem nikogo zaskakiwać. Dlatego oczywiście możesz tu odnaleźć linki do podstron w których umieszczam ciekawe fotografie jednak by tego dokonać trzeba odnaleźć link do takiej strony. Nie zamierzam zbytnio utrudniać, bo powinno być to bardzo intuicyjne nie mniej trzeba się przypatrzyć by się udało. Przykładowo tu znajdziesz fotki które się podobają małej grupie ludzi bo nie przedstawiają nagości.



Tak jeszcze chce się podzielić tym jak udaje mi się spokojne funkcjonowanie w Polsce mimo że jestem gejem w szczęśliwym związku? Tak zwyczajnie robię swoje, bywam wszędzie z moim partnerem ale nie emanuje niczym negatywnym, a rozmowy zaczynające się na nie wygodne pytanie delikatnie ucinam z uśmiechem. Nie tłumaczę nikomu na czym śpię ani czym się przykrywam. Tym bardziej z kim śpię. Staram się być jednak zdystansowany do każdego bo zdaje sobie sprawę że ludzie zamieszkujący Polskę są dość mocno zestresowani i w sytuacji kryzysowej będą potrafili zrobić mi krzywdę. Nie obwiniam tu nikogo bo bym tylko się obciążał tym że ktoś nie ogarnia swoich własnych emocji co mnie wogóle

zobacz blogi innych gejów



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga