To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

poniedziałek, 28 października 2019

Twoja opini dla mnie nie wiarygodna totalnie. Wszystkich wsadziłes do jednego worka

Twoja opini dla mnie nie wiarygodna totalnie. Wszystkich wsadziłes do jednego worka.

Pisze do mnie jeden z moich rozmówców na znanym portalu społecznościowym. To ci odpowiem przyjacielu.

Tak masz racje. Wszystkich przestępców wsadzam do świadomościowego worka ale na szczęście nie jestem katolikiem więc ten worek nie trafi do rzeki.



Nie dbam o autentyczność, puki mieszkam w Polsce to każde ujawnienie moich danych będzie wiązało się z trafieniem do jednego worka i być może stracę życie w rzece. Ja podziękuję za takie atrakcje wolę wyjechać do Niemiec i żyć spokojnie. Nie czuje zobowiązania do państwa które krzywdzi swoich obywateli i wypycha ich za granicę by mogli spokojnie żyć bo inaczej będą nękani z powodu innych przemyśleń i co tylko sobie wymyślą.\



Czytam twoją wypowiedź i mam pewność że nigdy nie byłeś na żadnej zagranicznej paradzie. Bo przytaczasz jedynie wypowiedzi twoich przyjaciół z kleru którzy coś tam powtarzając jako autorytety wprowadzają cię raz po raz w błąd. W efekcie błądzisz ty i innych oszukujesz, ale to przecież nie twoja sprawa jesteś tylko marketingowcem dużej firmy z rzymu jak coś to nie twoja wina, ale twoja energia jest marnowana. ZUWAŻ.

Staram się być tolerancyjny od wielu lat, ale dopiero jak wyjechałem to udało mi się tego dokonać, dlatego piszę krytyczne o postępowaniu ale nie o ludziach którzy są zwyczajnie zmanipulowani i bronią swoich oprawców. 


Mam wrażenie że zbyt często chcemy narzucać innym by robili dokładnie to co my nawet jeśli zostało to nam narzucone kiedyś siłą. Katolicyzm uważam za szkodliwą indoktrynacje prowadzącą do sprzedaży tantetnych usług  duchowych za kasę której byśmy nie wydali gdy było to robione na poziomie świadomym a nie przymusem bez wiedzy.
Mój apel zacznij myśleć, to wyjdzie na zdrowie każdemu. 

2 komentarze:

  1. Unikam wchodzenia w dyskusję z takimi ludxmi, ponieważ to nic dobrego nie wnosi. Marnujesz swój czas na tłumaczenie rzeczy oczywstych, takich jak naprzykład szacunek .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby wszyztko było oczywiste to nie było by wojen, tych emocjonalnych np. Ale są.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga