To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

sobota, 5 października 2019

Czy nam geją czegoś brakuje że nie potrafimy być wytrwali ?

Mój blog gejowski był w dość dużej grupie innych blogów które zebrałem sobie przed trzema laty gdy zaczynałem pisać o moich wyobrażeniach szczęśliwego geja polaka. Okazuje się że jak zaczołem sprawdzać to duża część z mojej listy zwyczajnie przestała się otwierać. Mój blog uruchomiony jest na dość globalnej platformie która mimo że się cały czas zmienia to nie wycofuje usługi bloga dla swoich użytkowników. Dziękuję google.



Zobacz jak blog z różnymi przemyśleniami i doświadczeniami geja mieszkającego w Polsce był odwiedzany na przestrzeni trzech lat. Generalnie to byli mieszkańcy Polski ale nie tyilko bo mamy tu Europę a nawet Azję.

Blog ten miał za zadanie dzielić się emocjami i podpowiadać  co warto zrobić w różnych sytuacjach i patrząc po kolejnych wpisach odnoszę wrażenie że się udało bo odwiedzaliście te wpisy czy szukaliście takich haseł które odpowiadają na konkretne potrzeby życiowe np masturbacja czy pomysły na życie.


Więc zdarzały mi się nawet bardzo małe teksty które zyskały bardzo szerokie komentarze. Przykładem jest właśnie Kara za Masturbacje z czego wyciągam wnioski że najważnieszym elementem jest wiedza i wymienianie się doświadczeniami o zdrowiu ogólnie. 

Chciałbym po tym przebudzeniu ponownie zachęcić CIę do dzielenia się swoimi przemyśleniami w bardzo zdrowy sposób dzięki któremu my wszyscy bedziemy mogli skorzystać i wyciągnąć bezpieczne wnioski. 

No i najważniesze, komentarze będzie można pisać również bez zalogowania. Ustawie funkcje bloga tak by nie potrzebne było żadne zalogowanie czy weryfikacja by nikogo nie wystraszyć.
Zachęcam do wrzucania linków do swoich witryn czy blogów internetowych 

Jeśli uważasz że jakiś temat jest ważny to zaproponuj mi go w komentarzu napewno skomentuje wspolnie się zastnowimy jak możemy się wzbogacić dzięki tej wymianie.

Pozdrawiam was serdecznie i całuje w czoło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga