To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

piątek, 11 października 2019

Słuchanie porad teoretyka z wielkim autorytetem to proszenie się o problemy

To kolejne wybory parlamentarne od których się mocno izoluje bo nie chcę zatruć się tym całym bełkotem płynącym z telewizorni innych propagatorów które ciągle zatruwają przestrzeń wokoło mnie. Dlaczego się od tego całego badziewia izoluje? Bo na cokolwiek zagłosujemy i tak grupki przy korycie władzy i pieniędzy się nie zmienią. Będą nam jedynie obiecywały cokolwiek naprzykład niebieskie niebo bo potem wygasić nasze oczekiwania. To zrozumiałe nie mają żadnych konsekwencji życiowych ani fiansowych a zysk i zaplecze które się buduje podczas sprawowania tej czy innej władzy daje możliwość zgromadzenia dość dużego fiansowego zabezpieczenia.
Z zasady biorę udział w tych wydarzenia które mogą pozytywnie wpłynąć na moje życie.

Jesli tak nie jest to zwyczajnie mam sexualne podejście do tego czy tamtego. Może powiesz że jestem nie poprawny ale to mój wybór, obstawiam się wysokimi ścianami bo mi tak wyodnie.

A tak przy okazji zobacz mój stary wpis: Przyjaciel z dodatkami lub kara za masturbacje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga