To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

niedziela, 6 października 2019

Zapowiedź tekstu i zbranie komentarzy w temacie: Kto jest dla ciebie autorytetem i wzorem do naśladowania?

Tym razem chciałbym rozpocząć rozmowę albo nawet dyskusję na temat dość interesujący z tego powodu że coraz więcej osób publicznie wypowiada jakieś opinie wskazuje ideały które powinieneś naśladować, ale jak się przyjrzymy osobie która wypowiada te słowa to odrazu widać że nie może wypowiadać w swoim imieniu a rewelacje które głosi są zasłyszane lub stanowią linię programową organizacji w której pracuje. Specjalnie nie wymieniam tu żadnej firmy czy stowarzyszenia albo fundacji bo chciałbym spróbować od Ciebie uzyskać sugestię na co szczególnie warto zwrócić uwagę gdy chcemy sugerować się wypowiedziami potencjalnych autorytetów.



Chce zwyczajnie pokazać że są grupy społeczne które wprowadzają nas w błąd wypowiadają się jako specjaliści ale często ich rewelacje stwarzają poważne zagrożenie dla życia. Powiedzmy o tym naszym znajomym by nie musieli przechodzić tych samych traumatycznych wydarzeń.

Inspiracją do napisania tej zapowiedzi tekstu jest ta grafika odnaleźiona na facebooku. Mimo że nie sugeruje żadnej grupy społecznej to odrazu można z niej wywioskować że chodzi o fałysze autorytety czyli facetów którzy się wymądrzają ale żadne z ich mądrości nie pochodzi z ich życia. Zwyczajnie plagiatują wszystko co usłyszą.

fałszywe autorytety które nigdy nie doświadczyły tego o czym wypowiadają się jako experci

Chciałbym jasno powiedzieć że nie zamierzam używać słów marketingowych agencji reklamowej o której tu mowa. Powód jest oczywisty. Za każdym razem gdy używasz haseł marketingowych agencji z rzymu to wspierasz ich przekaz sprzedażowy nawet w negatywnych przekazach. Sugeruje więc zaprzestanie wspierania tego czego niechcesz. 


Chciałbym cię prosić o podpowiedzi do właściwego tekstu który chciałbym napisać w ciągu tygodnia. By dać szansę na rozesłanie ludzią mojej zapowiedzi oraz by sam tekst zalinkowany w zapowiedzi miał bardzo silne pozycjonowanie w Internecie. Bardzo zależy mi wszystkie kłamstwa korporacji religijnej miały szanse być odnaleźione przez poszukujących odpowiedzi zagubionych gejów. Oczywiście jestem prywtnie marketingowce i wiem jak to zrobić. Dlatego nie mam żadnych wątbliwości jak osiągnąć założony cel i pomóc ludzią poznać właściwe postawy życiowe dużo wczesniej niż ja mogłem to zrobić.

Pamiętaj proszę że duże komentarze również pozycjonmują sam artykuł.

Możesz w komentarzach pisać anonimowo lub pozalogowaniu wybór pozostawiam tobie.

Jeśli masz własnego bloga internetowego to chętnie zamieszczę link do twojej wityny w zakładce blogi innych gejów

2 komentarze:

  1. Co wy za durnoty wypisujecie,czytając te teksty wymiękam.Ja nie jestem ideałem ale te pytanie - kim są ci zdolni i nieomylni - zadaje wam,bo domyślam się że jesteście prazdziwymi przykładami do naśladowania życia np.w ubustwie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nauczyciel, powszechnie nazywany pedagogiem,ksiądz ma przygotowanie do nauki Ligii,czy może być pedagogiem?,Nie bo oprócz nauki religii nic nie może,nie jest wychowawcą klasy,nauczyciel jako pedagog uczy nie tylko jednego przedmiotu,ksiądz tylko religii,o księdzu się nie powie pedagog tylko nauczyciel religii,prawdziwy nauczyciel to pedagog,on dużo więcej może, nauczyciel nawet na przerwie ma dyżur, księdza już w to nie angażują bo niema kogo

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga