To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

czwartek, 17 października 2019

Ludzie z zasadami powinni się trzymać razem by chronić to co ważne

Zapraszam do współpracy osoby które mają coś do powiedzenia światu. Nie chce jedynie emanować negatywnymi emocjami. Tak naprawdę wogóle mnie to nie interesuje, bo dobra energia w obecnych czasach jest bardzo potrzebna i jest jej jak na lekarstwo.

Zamierzam tworzyć dobrą energię i to skutecznie. Żebym mógł być autorytetem, zaczynam od siebie i zapraszam każdego kto da radę dotrzymać kroku i relacjonować swoje otoczenie w pozytywny sposób. Jeśli już widziałeś kilka tekstów które tu zmieściłem to wiesz że oprócz dobrej energii znajdzie się tu miejsce na podzielenie swoimi doświadczeniami i dobrymi praktykami. Do czego będę zachęcał również inne osoby.

Dziękuję ci że zwróciłeś uwagę na mojego bloga, zapraszam cię teraz do kontaktu bepośredniego, lub do tworzenia tego miejsca.

Wpisy do bloga możesz tworzyć anonimowo, dobrze byś konto pocztowe GMAIL, co pozwoli mi nadać Tobie prawa autora. Ale mogę Ci udostępnić publikowanie po przez wysłanie emaila. Co wydaje się bardzo proste. Ale jeśli nie masz pewności co jest dla ciebie odpowiednie, napisz i ci podpowiem. Zapraszam do kontaktu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga