To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

niedziela, 24 listopada 2019

Chcesz pogadać czy zagadać to odezwij się jak człowiek.- Normy w komunikacji

Miłość jest najważniejsza
Czytam wasze opisy i czasami zastanawiam się dlaczego tyle bólu w tych opisach. Czy nie można się skupić na tym by tworzyć pozytywny obraz siebie i oczekiwać pozytywnych reakcji?

Mam duże zrozumienie dla każdego z WAS, chciałbym zwyczajnie podpowiedzieć być może coś ciekawego. Bądź pozytywny bo to przyciąga pozytywnych ludzi.

"Nie reaguję na "hej", "cześć" czy "pokaż się". Chcesz pogadać czy zagadać to odezwij się jak człowiek. Wczesniej bądź łaskaw rzucić okiem na moje preferencje. Może to nie Ciebie szukam???
Młodszych ode mnie zapraszam gdzie indziej. Bardzo lubię starszych facetów. Starszych ode mnie (widełki podane niżej). I tylko takim odpowiem na wiadomość. Reszta - sorry nie ten adres. Czytajcie profile."




Miło mi się czyta opis który ma w swojej propozycje muzyczne bo to dużo mówi o tym co myślisz na różne tematy i jaki jesteś. Tak wiem nie zawsze mamt dobry chumor ale można trochę się postarać i zrobić  pierwszy pozytywny


Dobrze jest się pozytywnie nastawić do rzeczywistości, nie tylko mówić że wszystko jest nie dobre, ty również możesz to zmienić dla siebie i innych, ale czy tego chcesz ?




słuchaj mnie uważnie
nie osądzaj mnie po moich lękach
rozwiązuj ze mną wszystkie problemy
baw się i śmiej się razem ze mną
łagodnie pokazuj mi nowe możliwości

https://youtu.be/v_D2opoRVuE -> Leski - Bliżej

Nie szukam tabunu nowych znajomych.
Dobry kumpel, przyjaciel, kochanek, raczej nie odwrotnie. Wszystko powinno się toczyć swoim tempem i wynikać jedno z drugiego.
Ale też nic na siłę więc nie oczekuj, że po pierwszej wiadomości ustalimy datę spotkania. I najważniejsze to mimo wszystko podejść do tego na luzie.

Chcesz zaproponować mi seks? schlebia mi to ale nie zawieram znajomości od dupy strony.




Tak wiem tym razem jestem mało rozmantyczny, nie dodałem też żadnej nagiej fotki, chciaż je bardzo lubię. Moja misja miasteckie marzenie

1 komentarz:

  1. "nie zawieram znajomości od dupy strony" - coś w tym jest! ;)
    Pozdrawiam,
    M.

    OdpowiedzUsuń

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga