To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

środa, 1 czerwca 2016

Bycie gejem nie powinno powodować obniżenie samooceny człowieka

Od wielu lat ustalam to co jest dla mnie ważne od tego co spokojnie móglbym pominąć bo nie należy do mnie. Jestem szczęśliwym przedstawicielem mniejszości sexualnej i bardzo mi z tym dobrze. Nie bedę nażekał na heteryków bo doskonale rozumiem że wiele z nich to bardzo niewyjrztałceni ludzie którzy nie potrafią właściwie stawiać granic co powpoduje że nakręcają się na bezsensowne tematy i np zostają homofobami.



Zobacz również listę w której umieszczam blogi innych gejów które mnie zainteresowały jeśli chciałbyś podjąc współpracę np z twoim sklepem internetowym to zapraszam cię do zakładki moja misja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga