To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

poniedziałek, 30 maja 2016

Nikomu nie wchodzę w drogę -ale i tak nie będę grzecznym Gejem

mis serduszko, kochajacy gej
Czasy są straszne szczególnie dla niepokornych, którzy nie zamierzają się dostosować do wojującej jedynie słusznej opcji chwilowo przejmującej władzę gdzie popadnie.

Nie ma miejsca na miłość dwóch kochających się chłopaków, przyjaciół chcących ze sobą mieszkać i się wspierać. Ratować się wzajemnie  z opresji dzisiejszego świata.















By żyć w spokoju dzisiejszego świata trzeba używać forteli i ukrywać to co ważne przed wścibskimi. Zamierzam w tym blogu odkryć niektóre sekrety mojego życia. Jeśli chciałbyś również podzielić się swoją historią, zapraszam do współpracy. Udostępnię Ci możliwość pisania na tym Blogu pod własnym pseudonimem.

Dziękuję i serdecznie pozdrawiam.



Zobacz również listę w której umieszczam blogi innych gejów które mnie zainteresowały jeśli chciałbyś podjąc współpracę np z twoim sklepem internetowym to zapraszam cię do zakładki moja misja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga