To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

poniedziałek, 30 maja 2016

Blog dużego chłopca

Ten blog powstał z potrzeby podzielenia się moimi doświadczeniami oraz przeżyciami towarzyszącymi  człowiekowi, który chce działać i funkcjonować w społeczeństwie posiadającego mnóstwo zaprzeczeń i problemów. Chce się też podzielić moimi wyobrażeniami i marzeniami które realizuję i które pozwalają mi ciągle mieć tę iskrę życiową tak różnie nazywaną w różnych kulturach. W założeniu jest też zaproszenie podobnych do mnie by podzielili się swoimi oczekiwaniami w stosunku do życia. Blog skierowany jest zdecydowanie do osób po wyżej 18 roku życia. Ponieważ znajdą tu fotki kierowane naszymi marzeniami.
Jeśli więc chciałbyś również dorzucić coś od siebie włączając w to publikowanie własnych fotek, to serdecznie zapraszam i zachęcam do kontaktu.



Zobacz również listę w której umieszczam blogi innych gejów które mnie zainteresowały jeśli chciałbyś podjąc współpracę np z twoim sklepem internetowym to zapraszam cię do zakładki moja misja

Gdy teraz powracam po jakimś czasie do starych postów to zastanawiam się czy warto było ciągnąć ten temat i mam już odpowiedź TAK OCZYWIŚCIE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga