To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

sobota, 2 lipca 2016

Przyglądam się komunikacji na moim facebukowym profilu i jestem przerażony

Rozmawiam z osobami które mam w zakładce znajomi i czasami nie mogę wyjść z podziwu jak bardzo ludzie chcą być samotni. 
W swoim zadufanie nie zauważają że traktują wszystkich wkoło jak zwierzaka. Zwracając się do pierwszego lepszego rozmówcy, w drugim zdaniu na temat obietnic które jestem sobie w stanie sobie wyobrazić po roku.

Zachowujecie się czasami jak koń a podobno chcecie być kochani jak człowiek.

Zachowanie jednak mówi mi całkowicie coś innego. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga