To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

wtorek, 12 lipca 2016

Pasja to coś więcej

Hejka!
1.
   Już się przedstawiłem to może czas na opisanie swoich pasji.
Jestem MK ( maniak komunikacji ).
Ludzie myślą że to głupie, patrzeć i podniecać się jak jedzie taka  zaje****a Setra, albo Solaris ( patrz zdj 1.), lubię fotografować autobusy, jeździć nimi, poznawać tajniki ich budowy, gdzie już jest ruda szmata ( rdza ), prowadzić dyskusię z kolegamia MK.
Inni za to myślą że to jest chore.
   Mam też inne pasje, ciężarówki, pociągi, oraz samochody, ogółem prawie cała motoryzacja :D
 2.
Zastanawiacie się pewnie co to za V8.. Hmmm to jest Scania czyli jedyne V8 wśród ciężarówek które ma brzmienie takie że aż
można orgazmu dostać :P
W tym coś jest, albo się kocha albo nienawidzi...
     No i teraz czas na kolej :3 moje ulubione
Pociągi.. Hmm dla innych stalowe kolosy, dla innych rzecz niepotrzebna, a dla mnie miłość, pasja ( szkoła kolejowa ).
Dźwięk startującej EU07 to jest już kwintesencja, luksus dla moich uszu. U mnie miłość do koleji jest rodzinna Pradziadek, Dziadek, Tata, no a za niedlugo bedę to Ja :)

To już wszystko, zapraszam do dyskusji w sekcji komemtarzy pod wpisem, będzie mi niezmiernie miło, Pozdrawiam. K, do zobaczenia na żelaznym szlaku



Ps. Nowe osoby zapraszam do mojego pierwszego wisu "ktoś nowy..."






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga