To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

wtorek, 12 lipca 2016

Ktoś nowy... podzieli się z wami doświadczeniami

Hejka wszyscy jestem Kamil, postanowiłem włączyć się w pisanie tego bloga, bo zawsze chciałem tworzyć coś większego w gronie znajomych. Nie dowiecie się wszystkich przygód życiowych które wydarzają się w moim życiu, ale codziennie natrafiam na ciekawych ludzi, którzy mnie zaskakują, jedni swoją inteligencją inni głupotą.

Jak tam życie płynie, może coś o mnie ?

Więc mam 18 lat, mieszkam Poznaniu ( no za 1,5 tyg bede ), lubię komunikacje, transport ladowy, i kocham grać w gry strategiczne na komputerze . Szczególnie w platformówki, ale żadnej nie pamiętam teraz więc do tematu jeszcze powrócę. 

Poznań to piękne miejsce w którym można napotkać wielu znanych aktorów, na przykład Zenona Laskowika, znanego kabaretowego komika, ale zdarzają się też sytuacje których nie chce się pamiętać i aż strach powracać do nich. O różnicach pokoleniowych chciałbym tu pisać, bo przecież to również są, potrzeby męskie, z tym że bardzo mocno zapomniane.

Dziękuje wam za odwiedziny i zapraszam do odwiedzenia innego wpisu. Bez Warunkowa MIłość


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga