To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

niedziela, 17 lipca 2016

Iść w stronę słońca

iść w stronę słońca
Na przestrzeni lat miałem możliwość uczenia się od wielu ludzi. Otrzymałem wiele dobrego i tego o czym zawsze będę mówił czy pisał trochę mniej. Miło było się spotkać jednymi i pożegaćinnych tak by już nie okradli mnie kolejny raz.

To czym chce się podzielić tym razem to moja zachęta to wyłączenia telewizora czy osób które uważają się za telewizor i próbują nas opanować, zmanipulować i porzucić już wymiętolonych.

By rozwijać racjonalne myślenie jakiś czas temu zacząłem kupować i  czytać książki zwane poradnikami. Być może wyda się to śmieszne, ale czytanie rozwija intelekt i oddala występowanie chorób psychicznych.
Pozatym zdrowie fizyczne utrzymuje się wyłącznie w sytuacji jak biegasz i czytasz.
To taki mały element codziennego dnia który pozwala funkcjonować i nie dać się okradać na codzień, przez cfaniaków nas otaczających.

Jednym z ciekawszych sposobów na to by chronić się przed negatywnymi wpływami jest odłączenie się od mediów i robienie swojego. 

Taki mały akcent muzyczny z przed lat



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga