To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

sobota, 16 lipca 2016

Niedawno na moim profilu społecznościowym rozpoczęła się dyskusja na temat tworzenia grupy która miała by zająć się tworzeniem wsparcia dla osób potrzebujących pomocy. Pomoc to najczęstsze słowo które się powtarzało w tych rozmowach. Bardzo ciekawiło mnie to bo sam wielkrotnie potrzebowałem pomocy i nie wiedziałem do kogo się zwrócić. 

Taką formą która mogła by opisywać intencje o których rozmawialiśmy  mogła by być FUNDACJA lub STOWARZYSZENIE. 

Dla mnie oprócz ustalenia spisu celów którymi miała by się zajmować taka organizacja, jest sprawa która wydaje się ważniejsza. Chodzi tu o źródło finansowania z którego będziemy czynić dobro.

Priorytety więc wyglądają tak:
1-ustalenie źródeł finansowania,
2-ustalenie na jakie cele będziemy wykorzystywać zdobyte środki,
3-Nazwanie tej organizacji 

 Moim najwaznieszym celem w rozmowach prowadzonych ze wszystkimi jest w mirę możliwości nie odnoszenie się do negatywnych odczuć. Postaram się je jednak wyjaśniać w taki sposób by można było pozytywnie mnie zrozumieć i jeśli ktoś bedzie miał ochotę skorzystać z moich wniosków.

Jeśli możesz to powiedz jak ty widzisz taką organizacje? Napisz w komentarzu:

Zobacz również wpis: Trzymać się swoich postanowień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga