To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

wtorek, 17 grudnia 2019

Jeśli nie masz mocnych nerwów zawróć

Nigdy nie chciałem na samym początku publikować najlepszych fotografii które pozwoliły by komuś zgłosić mojego bloga jako nieodpowiedniego. Żeby nie było że nie spełniam twoich oczekiwań w zakresie odnalezienia tego czego szukasz to daje ci konkretną możliwość by zdjąć mi majtki, wystarczy że klikniesz w kubek by przenieść się w mioejsce gdzie czeka na ciebie moja prywatna kolekcja fotek z fajnymi penisami zebranymi po całym internecie.

Zanim powiesz więcej zaproś mnie na kawę


Moim zdaniem takie foto jest najbardziej energiczne z możliwych z tego powodu że tu niezbyt wiele widać i dobrze bo nie o to chodzi by było wszystko odrazu widać tylko by zachwycać się krztałtem jąder czy grubością proncia. Bo można a jak już matki spadną to nie ma czego się domyślać i jest nago. 

Zobacz galerię nagusów tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga