To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

niedziela, 1 października 2017

Często czytam na facebooku : nie mam przyjaciela ani chłopaka czy jest jeszcze ktoś konkretny kto mnie pokocha?

Tak wiem świat jest okrutny i ja nie będę inny dzisiaj. Zwyczajnie zrelacjonuje to co siedzi mi w głowie po wielu z reguły ciekawych rozmowach na facebooku i przez telefon.
Nie znam skuteczniejszego rozwiązania niż działanie na wszelkie problemy i żal mi jest czytać korespondencje od osoby zagadującej w stylu "co tam" bo nudzi mu sięokrutnie i nie wie co ze sobą ma zrobić.

czas coś zmienić bo dalej nie możesz sam siebie oszukiwać i tylko oczekiwać, trzeba też dawać ale rozważnie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga