To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

poniedziałek, 14 października 2019

Gej w wielkim mieście czy małej Polsce ?

Wynki wyborów 2019
Jestem obecnie w Polsce słucham radia i zimno mi w stopy i nie chce mi się ruszyć by zrobić sobie śniadanie. Słucham muzyki z lat 90 tych bo to mój najciekawszy okres muzyczny do którego powracam. Ale przełączyłem na RMF bo myślę poszłucham wiadmości które mi do niczego potrzebne nie są. No i posłuchałem, teraż niczego nie żałuje.

Jestem chyba jednym z niewielu z tych którzy mająwyrąbane i nie biorą udziału w polityce a już napewno nie w głosowaniu. Nie czułem potrzeby brania udziału w kościelnych zbiegowiskach w których ja nie mam kontaktu z ludźmi a jestem jedynie odwrucony do kawałka drewna które raczej jest martwe chyba że weźmimy pod uwagę kornika. To nie wezmę udziału w wrzucaniu kartki do skrzynki. Bo nie mam poczucia wspólnoty z tym cyrkiem tymbardziej nie mam nic z tego głosowania to dupy nie ruszam bo szkoda energii.



Zobacz linki do blogów innych gejów

Możesz powiedzieć że to ważne. Być może to mogło być ważne gdybym był członkiem jednej z partii, ale nie jestem bo nie mam kasy, nie mam wpływów a jeden głos wyborczy który posiadam nie ma dla nikogo znaczenia by mnie zapraszać do grupy. Za darmo też nie będę rozwieszać plakatów wyborczych za które grupa trzymająca władzę w partii potem ma regularne dotacje.

Nie mam tu ułatwionego życia, więc nie zamierzam tego burdelu wspierać swoim uczestnictwem bo wolę się położyć i pospać.

Moje podatki nikogo nie interesują, nikt się nie przejmuje czy mam tu spokojne życie czy może mi w czymś pomoc. Próby okradania mnie są coraz częstsze i nie mają nic wspólnego z kieszonkowcami.

Puki co już zaplanowałem wyjazd z tego kraju. Wrócę jak bedzie spokój i bedę mógł tu wiżać związek małżeński na miejscu. Puki co musi wystarczyć ten po niemieckiej stronie.

A ty jak sobie radzisz ? Zostaw komentarz, może link do twojego profilu, zbieram fajne fotki, brakuje mi jeszcze twojej.

Zobacz również Giełda Miastko kara za masturbacje erotyczne foto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga