To moja subiektywne podejście do tematu rozumienia gejostwa. Nie czuje się gejem, nigdy nie będę się przechwalał ani wychodził z szafy. Nigdy nie pozwolę wchodzić nikomu do mojej sypialni.

poniedziałek, 6 lutego 2017

Zanim wyślesz fotkę do internetu

Kawa i dobra ero-fotka
Założeniem tego bloga było by pijąc kawę, można było delektować się tym co każdy z nas lubi najbardziej. Mówię tu o estetyce pieknie ludzkiego, a w zasadzie męskiego ciała. Nie zamierzam być arogancki, ale rozmawiać w sposób który przyciąga zachęca i sprawia radość.

Jeśli uważasz że, jakaś fotka nie powinna się tu znaleźć daj znać przez zakładkę kontakt i powiedz o którą fotkę dokładnie chodzi.

Mam nadzieję że uprzyjemnię ci czas spędzony z komputerem i kawą oraz spowoduje uśmiech.


dziękuje i pozdrawiam

Oczywiście nie wszystkie fotki będę publikował na pierwszym planie, te specjalnie wybrane ukryje przed ciekawskimi oczami, ale w taki sposób by można było je odnaleźć gdy uważnie czytasz tekst.

Erotyka męska to funadament tego bloga więc jeśli to nie dla ciebie to zwyczajnie dziękuję ci za wizytę i do zobaczenia.

Jeśli jednak dokładnie trafiłem w twój gust nawet jeśli nie jesteś gejem to zapraszam cię również do komentowania wg własnego zunaia tego co tu zamieściłem




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania i włączania się do tworzenia naszego bloga